Skrømtvokterens lærling

Heksenes hevn

Den siste lærling : Heksenes hevn av Joseph Delaney

Jeg er svak for bøker med det overnaturlige (og fantasylitteratur generelt), så måtte jo bareJ

**Thomas (Tom) Ward blir oppmuntret til å bli lærling til den aldrende skrømtvokteren. En skrømtvokter beskytter folk mot spøkelser, gjenferd og ikke minst hekser, men har ellers en ensom tilværelse. Folk trenger skrømtvokteren, men de er også livredd han. Så vil Tom gå i lære i et farlig og ensomt yrke?**

Jeg likte godt boka. Den er lett og lese, handlingen flyter bra og man engasjerer seg i personene. Introduksjonen går i et greit tempo, så man rekker og henge med, men heller ikke for sakte. Jeg er glad dette er første bok, så det blir mer skrømt på meg!

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2011/05/07/skr%c3%b8mtvokterens-laerling/trackback/

RSS feed for comments on this post.

5 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. […] siste lærling 1 : Heksenes hevn av Joseph […]

  2. […] Den siste lærling : heksenes hevn av Joseph Delaney […]

  3. […] har lest de første tre bøkene og denne boka levde opp til forventningene mine (bok 1, bok 2 & bok 3). Nå gleder jeg meg til fortsettelsen og til den kommende […]

  4. […] nummer tre i fantasyserien Den siste lærling. Likte godt de to første bøkene (bok 1 & bok […]

  5. […] likte godt første boka og  denne er likeså god. En litt treg start, men tok seg etter hvert opp til en spennende […]


Legg igjen en kommentar

