Mer trøbbel for Simen fra Kløfta!

Den siste magiker II : Belz & Ebub av Sigbjørn Mostue

Syntes første bok var såpass spennende at jeg måtte få med meg fortsettelse.

**Da Gregers blir drept av Nimrod, magikerjegerne, blir Simen den siste magiker (vel, egentlig magikerlærling). Den snakkende katten Belz og den mystiske Ebub tilbyr Simen sine tjenester, slik at han kan fortsette magikerutdannelsen. Det viser seg fort at de har skumle hensikter. Seirer Belz og Ebub, vil verden møte en voldsom ondskap. Simen får mer enn nok å kjempe imot…**

En spennende fortsettelse i serien Den siste magiker. Belz og Ebub er irriterende karakterer som vet å manipulere folk. Boka får ikke toppkarakter, men er absolutt engasjerende. Passer kanskje best for noe yngre lesere enn min aldersgruppe, men jeg kommer nok til å lese fortsettelsen også.

Published in: on 6. april 2012 at 15:15  Comments (2)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2012/04/06/mer-trobbel-for-simen-fra-klofta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gleder meg til sommeren når jeg har tid til å lese den 🙂

    • Ja, tid er alltid en mangelvare. Det kommer for mange spennende bøker. Anbefaler deg å lese Monsteret kommer av Patrick Ness også!


Legg igjen en kommentar

