Eurovision – Yay og buhu

Jeg pleier ikke skrive om annet enn bøker her, men det finnes noen unntak. Jeg må bare få ut litt frustrasjon når det gjelder Eurovisionfinalen i går. Synes Sverige var en verdig vinner og mye bedre enn Russlands bestemødre. Men jeg synes at Norge ikke var så dårlig som sisteplass. Det var så mange andre dårligere bidrag som kom høyt opp.

Tooji du gjorde en fantastisk opptreden i går!

Jeg blåser i hva andre mener.

Gratulerer med dagen med 25 års dagen din, Tooji!

(tatt et sted på nettet)

Published in: on 27. mai 2012 at 08:26  Comments (2)  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2012/05/27/eurovision-yay-og-buhu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Jeg likte ikke sangen til Sverige, men likte godt Danmark og Tyskland.

    Det sutres over at Norge kom langt ned på listen, men glemmes at vi slo ut mange; vi kom tross alt til finalen!

    • Sant Norge slo ut mange og det er stort å bare komme til finalen, men det er jo litt rart at flere dårligere sanger kom lenger opp på lista enn deg gode sangen Norge hadde (min mening i hvert fall). Er stolt av Tooji og hans opptreden, jeg!


Legg igjen en kommentar

