Jeg fikk en utmerkelse!

I går mottok jeg en utmerkelse fra Frøken B som står bak den spennende bloggen Bokvrimmel. Frøken B hadde jeg den glede å møte på Bokbloggertreffet 2012. Tusen takk for utmerkelsen! 😀

Optimistisk begynte jeg å kikke rundt på bloggere jeg ofte er innom, men innser at jeg følger med på de som alle andre følger med på også.

Derfor har jeg tenkt til å oppfordre nye bloggere eller bloggere med dårlig besøkte blogger, som ønsker en liten oppmerksomhet til bloggen sin, til å legge igjen en kommentar her med lenke til bloggen sin. De fem første får utmerkelsen og forhåpentligvis litt større oppmerksomhet til bloggen sin.

Utmerkelsen gis videre til:

  • Vil du ha din blogg på lista?

Hvis du vil være med er reglene som følger:

  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
  4. Det skal sendes til en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.
Published in: on 25. oktober 2012 at 18:35  Legg igjen en kommentar  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2012/10/25/jeg-fikk-en-utmerkelse/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

