Tulleruska’s World fyller 3 år i dag!

Funnet på nett, vet ikke opphav

Tiden har gått så fort. Egentlig har jeg ikke tenkt på bloggfeiring før, men dette forandret seg etter at jeg var første bokblogger til “vekas blogg” i facebookgruppa Norske bokbloggere. Plutselig ble jeg påminnet om at jeg faktisk har vært i drift en stund.

Når jeg ser tilbake på tiden som har gått, så har bloggen min blitt en nesten rein bokblogg. I mitt første innlegg var jeg usikker på hva jeg skulle bruke bloggen min til. Det eneste jeg var sikker på, var at jeg skulle skrive en del om litteratur.

Jeg har lest mye gjennom disse tre årene. Tenkte jeg skulle trekke frem noen bøker som har satt sine spor hos meg. Listen går fra 2010 og fremover.

Det er vanskelig å velge kun noen få, så lista ble ganske så lang. Har skåret ned litt, så det er flere bøker jeg kunne tenke meg å ha med, men som ikke kom med. Det er i hvert fall en god blanding av bøker som viser min rare og vide interesse i bøker.

Gleder meg til videre bokblogging mange år fremover!
Gleder meg også til bokbloggertreff i september!

Published in: on 26. mai 2013 at 11:18  Comments (6)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2013/05/26/tulleruskas-world-fyller-3-ar-i-dag/trackback/

RSS feed for comments on this post.

6 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Gratulerer med 3 år! Kjekt å trekke frem gamle bokomtaler. Jeg har begynt å klikke meg gjennom dem:-)

    • Takker 😀 Det var morsomt å bli minnet på en del bøker jeg har lest med stor glede.

  2. Gratulerer med tre år!

  3. Gratulerer med treårsdagen! 😀 Her var det mange spennende titler! Kjenner igjen flere jeg selv har likt veldig godt også! 🙂

    • Takketakker 😀 Det var ikke så enkelt å begrense lista, men det betyr jo bare at jeg har fått lest en del gode bøker de siste årene.


Legg igjen en kommentar

