4. desember

Donut-dagbøkene

Må ikke spise donuts!
Må ikke spise flere donuts!

Ernæringsdragen maser om dritten
For lite fiber, for mye sukker

Aaahh!
Dette er vanskeligere enn du tror
Ny skole krever donuts
Nye ikke-venner krever enda flere donuts

Du trenger ikke fortelle meg
at jeg er feit
Men noen føler det som sin plikt
å fortelle meg om mine feil og mangler

Tro meg, dritten kommer til nytte!

Donut dagbøkene 1Donut-dagbøkene av Anthony McGowan

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2013/12/04/4-desember/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

