Å vente på noe som ikke kommer

Knokkelsamleren av Marit Reiersgårdknokkelsamleren
Gyldendal, 2016

Jørgen blir tvunget til å ta den skumleste sklia i badeland. Da han kommer opp av vannet, befinner han seg i et tjern i en skog. Det er ingen der. Jørgen løper mellom trærne og har en ekkel følelse av noen holder følge med han…

Dette er en merkelig bok jeg ikke ble helt klok på. Jeg hadde forventet noe litt annet enn det jeg fikk servert. Jeg satt hele tiden å ventet på noe som aldri kom og det irriterte meg litt.

Det er noen interessante karakterer i det universet Jørgen kommer til. Sorgen og Arg er nok favorittene mine.

En helt grei bok som nok er mer spennende for tiltenkt målgruppe enn gamlingen meg.

(ebok)

Published in: on 11. oktober 2016 at 19:41  Legg igjen en kommentar  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2016/10/11/a-vente-pa-noe-som-ikke-kommer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

