Snart desember, snart julekalendertid

Da nærmer det seg desember med stormskritt og det er tid for julekalender igjen. I år blir det bokryggpoesi. Jeg har lett i mine egne hyller og hyllene på biblioteket etter interessante titler og satt de sammen til en ny mening. Mye spennende i vente!

Følg med folkens!

Published in: on 27. november 2016 at 19:42  Comments (4)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2016/11/27/snart-desember-snart-julekalendertid/trackback/

RSS feed for comments on this post.

4 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Oi, gøy! Skal bli spennende å følge med på bokryggpoesikalenderen din! 🙂

    • Håper det blir bra, jeg også. Har reoppdaget mye rart i hyllene mine på grunn av denne julekalenderen 🙂

      • Ja, det kan jeg tenke meg. Fikk nesten lyst til å ha et lite bokryggpoesiprosjekt selv. Men det får vente til en annen gang. 🙂

      • Neste år har mange muligheter 🙂


Legg igjen en kommentar

