Jeg vant, jeg vant!

I denne førjulstiden er jeg aktiv på en rekke julekalendere. Hvert eneste år svarer jeg på spørsmål og hvert år går jeg tomhendt. Men i år har jeg brutt den onde sirkelen! Den 4. desember fikk jeg den gledelig overraskelsen med at jeg var blitt trukket ut i en forlagskalender og i dag kom boka jeg vant i posten.

Her er boka jeg ønsket meg og som jeg var så heldig å vinne! (Gjett hvilken forlagskalender:)

20161206_154357

Published in: on 6. desember 2016 at 23:03  Comments (2)  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2016/12/06/jeg-vant-jeg-vant/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Kult!

    Delt glede er dobbelt glede!

    • Ja, så sant, så sant 🙂


Legg igjen en kommentar

