Godt nytt år!

happy_new_year_8332272701

Rèveillon 2013 – Copacabana – Rio de Janeiro av Leandro Neumann Ciuffo

Da er snart den siste dagen i 2016 over. Mange bøker som er lest og enda flere som har havnet på leselistene mine. Alt for liten tid til alt jeg har lyst til å lese.

Det nye året bringer mange muligheter og enda flere bøker med seg. Jeg gleder meg til nye bøker (selv om jeg har alt for mange «skulle ha lest»-bøker).

Jeg ønsker alle et GODT NYTT BOKÅR!

Jeg oppfordrer alle til å benytte seg av mulighetene som kommer. Og at man ikke fokuserer så mye på ting man ikke kan gjøre noe med. Nyt dagene!

Published in: on 31. desember 2016 at 20:21  Comments (1)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2016/12/31/godt-nytt-ar-5/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLegg igjen en kommentar

  1. Godt nyttår! og takk for et godt råd ved inngangen til det nye året 🙂


Legg igjen en kommentar

