Farer i gamle minner

Amuletten 7 : Ildfuglen av Kazu Kibuishiamuletten7
Fontini, 2017

Emily og Trellis er på jakt etter øya Algos, hvor minnene om fortiden skal være lagret. De må finne ut hvordan de kan ta opp kampen mot Alvekongen. Men hvor trygge er de i gamle minner? Og klarer Emily å holde stemmen til amuletten i sjakk?

Den spennende fortsettelsen i Amuletten-serien. Jeg liker hvordan historien foldes ut og hvordan karakterene utvikles. Ikke så mye mer å si annet enn: Genial serie!

Fin for de som trenger noe lett å lese uten at det blir for barnslig. Og super for de som liker en godt fortalt historie i tegneserieformat.

Gleder meg til høsten og bok 8!

Jeg har skrevet om 1-2 og 5-6 her.

Published in: on 25. februar 2017 at 18:28  Comments (2)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2017/02/25/farer-i-gamle-minner/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 kommentarerLegg igjen en kommentar

  1. Jeg gleder meg til denne. Men jeg har ikke kommet lenger enn til nr 5. Så nr 6 så snart den blir ledig på biblioteket 🙂

    • De er heldigvis lettleste, så de går fort unna når man først får kloa i dem 🙂 Skikkelig god serie!


Legg igjen en kommentar

