En ny planet – flere farer

Kepler62 4 : Pionerer av Bjørn Sortland9788293323129
Piggsvin, 2016

Ari, Joni, Marie og de andre har ankommet Kepler62e, en frodig planet. Men idyllen blir raskt brutt da noen merkelige skapninger dukker opp. Joni blir syk og en av de andre dør. Kanskje de mystiske Hviskerne kan redde Joni?

Dette var en spennende fortsettelse i Kepler62-serien. Hvem er de slemme? Hvem kan Ari, Joni og Marie stole på i reisefølget? Hva slags hemmeligheter skjuler planeten?

Jeg ble sugd inn og leste boka i et raskt jafs. Jeg må innrømme, jeg vil ha mer. Jeg vil vite hvordan det går og hva som ligger i den siste kapselen.

Jeg syntes den første boka av Sortland i serien ikke var fullt så bra, men her har han virkelig tatt grep om historien. Veldig godt skrevet (foruten om en navnefeil på første side som burde vært luket ut).

Her er det jeg har skrevet om serien hittil.

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2017/04/22/en-nye-planet-flere-farer/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

