Oslo Pride 2017

Pride_heart_(vector_format).svg

Pride heart by JorgenCarlberg

Årets begivenhet med masse som skjer og har skjedd i Oslo i Pride Week. Byen er farget i regnbuens farger og et håp om at kjærlighet skal overvinne fordommer og frykt.

Jeg er på ferie i Oslo og bruker mye av tiden min på å lese og jakte på spennende bøker (selv om jeg har alt for mange bøker hjemme allerede). Dette er den perfekte ferien, hvor jeg kan gå innom alle bokhandlene jeg finner og kjøpe flere bøker enn jeg trenger. Samtidig som Pride betyr masse folk og mye som skjer av arrangementer og konserter.

Kos dere folkens!

Published in: on 1. juli 2017 at 05:46  Legg igjen en kommentar  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://tulleruska.wordpress.com/2017/07/01/oslo-pride-2017/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Legg igjen en kommentar

